maanantai 6. tammikuuta 2014

Kohta tää kaikki vihdoin loppuu!!

Mulla on aivan helvetin hyvä olo! Joo ehkä aika sairaalla tavalla, mutta mitä väliä, koska tää on se mitä mä oikeasti haluan. Mä olen miettinyt Sitä päivää ja mulla on mielessä yks päivä. Yksi hyvä varteenotettava päivä. En sano mikä päivä se tulee olemaan, koska sillä ei ole väliä, mutta siihen ei oo kauheen pitkä aika (onneksi!). Ja toisaalta, se päivä saattaa aikaistuakin, riippuen vähän omasta olotilasta.. Mulla on niin helvetin hyvä olo, ku ajattelen, että pian tää kaikki on ohi. Sitä päivää mä olen odottanut monta vuotta, ja se päivä on pian. Mahtavaa! Mä pääsen pois täältä. Mun ei tarvi enää kuunnella mitään 'ääntä'. Koska se tulee hiljenee pysyvästi. Mä olen niin onnellinen siitä, että mä kuolen, et voisin mennä halaa jokaista vastaan tulevaa. Mä olen onnellinen. Ihan helvetin onnellinen. Mä pääsen pois tästä helvetistä. Mä pääsen siitä 'äänestä' eroon. Mä tuun olee vihdoin vapaa.
Haluan vielä sanoa, etten halua, et kukaan estää mua. Kukaan ei saa viedä tätä tilaisuutta multa. Mun pitää lähtee täältä, mun on pakko, eikä mulla ole vaihtoehtoja. Mä teen kaikkeni, että mä onnistun.
Mä tiedostan, et tää kaikki teksti on sen pahan puolelta, mutta mitä väliä: mä oon onnellinen, koska mä tuun kuolee. (::




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti