perjantai 27. joulukuuta 2013

Mä haluan pois


Tänään tai siis eilen torstaina on ollu tosi huono ja vaikee päivä. Ku heräsin kahen aikaan päivällä, halusin vaan sulkee silmät uudestaa ja nukkuu pois.. En halunnu herätä. Mulla oli niin paha olo. Ja mulla on ollu koko päivän sellanen olo, ja on edelleen..

Mulla on tällä hetkellä niin paha olo henkisesti, et mua ihan fyysisesti oksettaa. Mä vaan  makaan sängyssä ja tärisen. Ja itken samalla, koska mä tajuan miten pohjalla mä oon. Ja mä pelkään, ettei täältä oo enää mahollista nousta. Oikeastaan en usko, että mä enää pääsen tästä suosta ylös. Mä oon niin älyttömän väsyny tähän jatkuvaan pahaan oloon ja taisteluun sitä vastaan. Mä vaan haluan, että tää kaikki loppuu. Jos kukaan tai mikään ei saa poistettuu näit oloi ja ajatuksii musta, mun on sit vaan pakko lähtee täältä oman käden kautta. Mä en pysty elää näin. Muhun sattuu ihan liikaa.
Hitto että mä vihaan tätä oloa! Mä vihaan tätä, koska se saa mut haluumaan tappaa itteni.

Mut muhun sattuu. Ja mulla on tosi surullinen olo. Koska pelkään, etten jaksa enää kauaa. Musta on surullista lähtee täältä. En haluais lähtee. Mutta mun on varmaan pakko. Mä en pysty enkä jaksa jäädä tänne, vaikka miten haluaisin. Mä oon niin älyttömän väsyny tähän kaikkeen..

Antakaa mun nukkuu pois.

4 kommenttia:

  1. Tuttua tuo halu nukkua vaan, ei millään haluais herätä, kaikki kaatuu päälle kun joutuu heräämään...

    Etkö pystyis puhumaan parhaimmalle kaverilles tai vaikka sun veljelle jotenkin syvällisemmin?

    Voimia ja rohkeutta

    VastaaPoista
  2. Kiitos, voimia todella tarvitsenkin..
    Veljeni kanssa en pysty tai halua puhua näistä mun oloista ja ajatuksista. Olen puhunut aiemmin ja nyt viime päivinä paljonkin parhaan kaverini kanssa. En vain tiedä auttaako tässä enää paljon mikään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erittäin hyvä että oot puhunut :) toivottavasti on helpottanu ees pikkusen.

      Aattelin kun luin tuon edellisen kirjoituksen että tuleeko sulla "parempi puoli" esiin esim. silloin kun oot läheisten ihmisten kanssa tekemisissä?

      Poista
  3. Nämä kaksi puolta mussa vaihtelee koko ajan nii, et välillä ne molemmat puolet on samaan aikaan "päällä". Läheisten kanssa useimmiten ulospäin mä olen siinä paremmassa puolessa, mut samalla mun sisällä saattaa se paha 'ääni' huudella mulle kaikkea. Mut läheisten kaa mä en tee itelleni mitään pahaa, en ainakaa niiden nähden. Läheiset pitää mut kasassa ja niiden seurassa jaksan tsemppaa, mut heti ku jään yksin, sillon saatan romahtaa täysin. Se on koko ajan sellast vaihteluu ja taisteluu niiden kahen puolen välillä.

    VastaaPoista