lauantai 31. toukokuuta 2014

sekava olo, sekavaa tekstiä

Oon porukoilla tän viikonlopun.
Nyt iski älytön ahdistus ja paha olo. Äänet on taas vahvoja ja kovia. 'Se' huutaa mulle: "tapa ittes. Sun pitää tappaa ittes. .. sitte ku pääset omaan himaan. Sitten sun pitää kuolla. Sä kuolet, tavalla tai toisella, mahdollisimman pian. Sulla ei oo lupaa elää. Sä oot täys paska."
Voisin jatkaa sen paskan (äänen) kuunteluu loputtomiin, mut ei se rauhota sitä. Mun pitää kuulla se, ja tavallaa hyväksyy se mitä se puhuu, mut samalla yritän jättää sen enemmän taka-alalle. Mä en jaksa kuunnella sitä. Mut se ei lopeta. Vasta sitte ku saan nukahdettuu..

Sori, kauheen sekavaa tekstii. Mut sitä ne äänet on välillä. Saa mun olon sekavaks, eikä ajatukset toimi kunnolla. Kaikki on vaa siinä pahassa. Ajatusmyrskyssä. Äänissä. Pahassa olossa. Ahistuksessa.

Ei oo vähään aikaan ollu näin pahaa oloo. Haluisin satuttaa itteeni jotenki, eniten haluisin kuristaa itteeni. Mut en voi tehä sitä. Ahistaaaa. Voisko joku ampuu mut? En kestä tätä. Se ei lopeta. Ei ennen ku mä oon kuollu.

2 kommenttia:

  1. Onko sulla sähköpostia? Vois sitä kautta tsemppailla helpommin.

    VastaaPoista
  2. Tässä mun sähköposti:
    nohopeimgivinguponlife@gmail.com

    VastaaPoista