perjantai 11. huhtikuuta 2014

Oonko mä enää sunnuntaina hengissä?

Oon menossa tänää viikonloppulomalle, pe-su. Ihan kiva päästä hetkeks pois sairaalasta...MUTTA...ääni on suunnitellu taustalla mun itsemurhaa. Yritän olla tekemättä mitään, mutta samaan aikaan mua pelottaa aivan helvetisti. Pelkään, että vedän ne mun lääkkeet mitkä mul on varastossa kotona. Ja niitä on paljon. Luulen, et tällä kertaa jopa ihan riittävästi itteni tappamiseen..
En oo puhunu mun ajatuksista ja suunnitelmista hoitajille. Ne luulee, että voin hyvin. Tänäänkin puhuin yhen hoitajan kaa, ja se mainitsi jo uloskirjauksen. Miten mä oon taas onnistunu huijaamaan kaikkia? Jopa itteeni...
Äiti ja mummu tulee hakee mut lomille, ehkä puolen tunnin sisää. Millä fiiliksillä mä lähen lomille? Älytön ahdistus ja valtava pelko 'päällä'. .."mitäköhän tulee tapahtuu? Oonko mä enää edes sunnuntaina hengissä..?" Jos en, ni mä oon pahoillani, se ääni voitti. ;(

4 kommenttia:

  1. En oo varmaan koskaan kommentoinu sulle, koska en jaksa yleensä kommentoida, mutta nyt mää toivon niin paljon et selviit hengissä viikonlopusta!!! Ihan oikeesti sydämmeni pohjasta toivon, että pystyt vastustamaan sitä ääntä! Tietenkään en voi pakottaa mutta haluaisin lukea juuri sinun kuulumisia va voinnistasi. Olen lukenut blogiasi melkein alusta asti. Voimia ja toivottavasti voin joskus vielä lukea sinun parantumisesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentistasi! Tälläiset kommentit antavat hieman lisää voimia taisteluun.

      Poista
  2. Pääsitkö käymään pääsykokeissa ja miten ne meni?
    Etkä muuten varmaan luovuta!! Sulla on mahdollisuuksia vielä vaikka mihin!! Vaikka ei tunnu tällä hetkellä siltä ja tulevaisuus näyttää toivottomalta.

    Voimia sulle! Koita nauttia lomasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiios paljon tsemppaavasta kommentistasi!
      Pääsin käymään pääsykokeissa. Ne meni ihan kohtalaisesti, mutta itse en ole niihin ihan täysin tyytyväinen. Tunnistan olevani erittäin itsekriittinen, ja luulen, etten olisi koskaan täysin tyytyväinen pääsykoesuoritukseeni. Mutta yritän ajatella hieman positiivisemmin; onpahan nyt tultu nähtyä, että millasta siellä on(: Yhtä kokemusta rikkaampana ollaan!

      Poista