perjantai 14. helmikuuta 2014

Se ääni hallitsee mua

"Sun pitää tappaa ittes.", se (ääni) huutaa mulle. "Sun pitää mennä hirttää ittes. Sä oot arvoton. Sun on pakko hirttää ittes. Mä en anna sulle vaihtoehtoja. Sä et saa vastustaa mua!"

Miksei se anna mun olla? Mikä oikeus sillä on päättää MUN elämästä? Miks se saa pakottaa mut tappamaan itteni, vaikka mä en ite sitä haluais.
Mut ei mulla oo sananvaltaa siihen. Se saa tehä mulle ihan mitä tahansa se haluaa. Mä en saa vastustaa sitä. Enkä mä vastusta. Koska mä pelkään sitä..

Oon tällä hetkellä Kellokoskella osastolla. Oon ollu viikon verran täällä. Vaikeeta on. Yritän pysyä hengissä ääneltä ja itseltäni. Taistelua, jatkuvaa sellaista..

Pelkään, että tapan itseni. Ääni pakottaa. Pelottaa..

3 kommenttia:

  1. Täällä pohjoisemmassa ollaan myös oltu huolissaan että ootko hengissä. Hyvä että jaksoit kirjoitella... ÄLÄ ANNA SEN pahan puolen hallita sua!! Käännä pelko vihaksi ja käy sitä vastaan!

    Voimia sulle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos viestistäsi. Sai ajatuksia liikkeelle :) Täytyis yrittää jostain löytää voima taistella sitä vastaan..

      Poista
    2. Hyvä homma että vaikutti tuollalailla :) Se voima löytyy susta itsestä, ne vaan täytyy kaivaa syvältä - tiedän ettei se ole helppoa ja niin kauan kun pelkäät, niin kauan se sua hallitsee... Löytyiskö osastolta mitään joista vois saada tukea..?

      En tarkoita syyttää tai "otat niskasta kiinni itteäs" asenteella, ymmärrän mitä käyt läpi... Ja valtavasti voimia

      Poista