maanantai 23. kesäkuuta 2014

Diagnoosi

Lyhyesti nyt..
Tapasin ylilääkäriä viime viikon torstaina. Puhuttiin mun diagnooseista, ja hän teki mulle yhden haastattelun/kyselyn.
Mulla on skitsofrenia ja sen lisäksi epävakaa persoonallisuushäiriö. Lääkäri myös selitti, että skitsofrenia -diagnoosin voi saada hyvin erityyppisillä oireilla. Kaikki skitsofreenikot eivät siis oireile samalla tavalla. Itselläni ääniharhat puhuvat skitsofrenian puolesta. Ja mm. rankat mielialanvaihtelut ja voimakkaat tunteet puhuvat taas epävakaa persoonallisuushäiriön puolesta.

Tällä hetkellä on aika vaikeaa. Viikonloppuloma oli rankka, ja nukuinkin melkein kellon ympäri, sillä ääniä oli todella paljon, ne veivät paljon voimia..
En jaksa nyt kirjotella enempää, äänet huutaa, ei pysty keskittymään..

3 kommenttia:

  1. Kyllä kaikki vielä paremmaksi muuttuu! :) Tsemppiä sinne, yritähän saada levättyä.

    VastaaPoista
  2. Olen 25v mies pk-seudulta. Mulla oli itsemurha mielessä ekaa kertaa 2003 ja sit 2004. Sen jälkeen olin fine mutta taas 2008 2009 ne tuli takaisin. Rakastuin ekaa kertaa ja olin tosi onnellinen 2009 2010 mut sen jälkeen en oo enää ollu onnellinen. Olo on kauhea 24/7 ja en jaksa aina ees nousta ylös. Itsetunto nollissa ja tuntuu et kaikki vihaa mua. Pelkään ihmisiä ja ajattelen et kaikki vihaa mua. Kun tuon lukee niin ajattelee varmasti että olen varmasti ulkoisesti todella erottuva. Vastaus on etten ole... urheilen ja ainakin tytöt on tykännyt ulkonäöstäni... en tosin tykkää itestäni yhtään. Kauhea olo 24/7. Haluaisitko tavata? koska mulla on tullut taas synkät ajatukset mieleeni

    VastaaPoista