keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Tuska loputon

Muhun sattuu liikaa, mä haluan kuolla.
Päästäkää mut pois, en elää enää jaksa.
Tää tuska on loputon, ja mul on olo avuton.
Oon yksin, muhun sattuu, haluun pois tän pahan olon.
Kuka vois mua auttaa?
Oon hukassa ja tää palanen mua satuttaa.
Mä kuulen ääniä, ne käskee mun tappaa itteni ja satuttaa sisältä.
Miten saan tän olon musta pois, ei kukaan mua pelastaa vois?
Ota mua kädestä kiinni, halaa mua äläkä päästä irti.
Pidä musta kiinni, sillo en pääse putoomaan,
sillon pysyn täällä, enkä pääse kuolemaan.
Mua pelottaa hetket yksin, mun ois parempi olla jonkun kanssa kaksin.
"Tapa ittes arvoton paska kasa",
haista vittu, en sua kuunnella jaksa.
Sä viet mua kohti itsemurhaa, se mua tässä eniten pelottaa.
Mitä jos mulle sattuu jotain, sekoon kokonaan ja lääkkeet otan?
Tai kuristan itteni,
ja kuolen sittenkin?

3 kommenttia:

  1. Kerroit edellisesssä postauksessasi siirrosta kuntoutusosastolle. Sulla oli ilmeisesti ihan hyvä olo sitä kirjoittaessasi. Onko jotain nyt tapahtunut, vai vaihteleeko mieliala muuten vaan?

    Älä tapa itseäsi. Kerro itsetuhosista ajatuksista jollekulle niistä hoitajista.. vaikka et niin hyvin tunnekaan heitä. Oon ihan varma, että kuitenkin tarviit saada purkaa noita ajatuksia. Toki kirjoittaminenkin auttaa varmasti vähäsen.

    Sä tuut vielä pääsee noista ajatuksista yli. Pienin askelin.. ja yks niistä askelista on että ei yksin tosiaankaan kannata noin itsetuhoisten ajatusten kanssa.

    Itteäs sun ei tosiaankaan kannata kuristaa -nimittäin kaulan kiertäjähermoa sä et halua vahingoittaa. Se säätelee sun elintärkeitä toimintoja -ruuansulatusta, sydämen sykettä ja hengistystä.

    Älä pelkää. Kyllä sä selviit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! Olo tosiaan heittelee aika paljon. Missään kohti ei oo loistava olo, mut olo vaihtelee siedettävän olon ja täysin pahan olon välillä. Se on vähän sellaista vuoristorataa.

      Poista
    2. Niinhän se usein on tuon tyyppisessä tilanteessa. Mut mitenkä se hyvä olo.. sulla lienee kuitenkin asioita ja tilanteita, jotka tuottaa myös hyvää oloa?

      Poista